Menos mal que Mariana existe en el mundo y me enseña estas cosas

Zerbaitek beldurtzen nau; zerbait hori zer den aurkitzerakoan jakingo dut, baita ere, zer maitatzen dudan berarengan. Beldurrak beti maite ditudan gauzetara gidatu nau; eta, maite dudalako, beldur naiz. Maiz, beldurrak eskutik heldu eta eraman nau. Beldurrak arriskura narama. Eta maite dudan oro arriskutsua da.
Clarice Lispector
Há alguma coisa aqui que me dá medo; quando descobrir o que me assusta, saberei também o que amo aqui. O medo sempre me guiou para o que eu quero; e, porque eu quero, temo. Muitas vezes foi o medo quem me tomou pela mão e me levou. O medo me leva ao perigo. E tudo o que eu amo é arriscado.

 

Responder

